laupäev, 22. august 2009

Kaasa võetud vanaisa vana fotokas.

Enne, kui ma täna msn'i sisse logisin tegin endale väikse märkme ajju, et ma muudaks ära päevi New Moon'ini. Ja siis tabas mind. Enam ei ole 90. Nüüd on 89. Kui on 8 ees, siis on juba... Palju vähem oodata. Omg, eks? Aint 89 päeva veel. Aga... Kui me selle võrdlusesse paneme. Kümne päeva pärast on meie esimene koolipäev üheteistkümnendas klassis. 58 päeva pärast saab Rebeka 17. Veel 12 päeva ja Sophie-Mary saab 18. Peale selle veel 19 päeva ja siis tuleb New Moon. Muidugi käib kuskile sinna algusesse veel mingi aeg ja minu venna.

Kaks sekundit tagasi mäletasin, mida ma veel öelda tahtsin... Ahjaa. Rebeka. 17 Twilight'i tegelast pane palun sinule meeldivasse järjekorda. Valida on päris paljude vahel... Ja kui sa seda ei tee, siis ma... Oot... Ei midagi.

Kas ma ennustan õieti, kui Kaili soovitab Nokiat ja Kätu Sony Ericssoni? See on minu poolt juba enam-vähem kindlaks tehtud, kes mida soovitab. Emme, põline Nokia kasutaja, soovitas Nokiat. Maarja samamoodi. Rebeka, kui Sony Ericssoni omaja soovitas seda. Toomas helistas täna, soovitas ka Nokiat, sest temal on ka ainult Nokiad olnud. Siis oleks ju loogiline, kui Kaili soovitaks Nokiat ja Kätu Sony Ericssoni... Screww, ma ei leiagi endale kunagi telefoni, mida ma tahaks. Sest et ma tahaks nende kahe ristsugutist. Selles suhtes, et ma tahaks Nokia sisuga Sony Ericssoni. Samuti tahaks Nokia mälu. Aga SE akut. Ja Nokia hinda.

I'm kind of like you. You're kind of like me.

Kell kolm lähen parki ja võtan Liisu. Huvitav, kas ma siis äkki peaks riidesse panema, midagi veidi sööma... Nääh. Aega on selle kiire asjaga.

Kui ma paar õhtut tagasi päevikusse TQ'sid kirjutasin, siis oli seal üks selline. "I wondered - would a bullet trough my temple actually kill me or just leave a relly big mess for me to clean up?" See on Jake'i lause. Kui ma seda ümber hakkasin kirjutama, lugesin kaks esimest sõna ja naersin. I wondered. Kui sa oled näinud Disaster Movie't, siis sa tead. Kui sa ei tea, siis vaata ära see vidjo ja sa saad teada:
Since Embedding oli kõikidelt eemaldatud by request, siis saan panna ainult lingi. ): http://www.youtube.com/watch?v=aqdAZE8gTjY

A davai. Hetkel aitab ka. Pole nagu öelda praegu rohkem midagi.

Edit. (:

Kuusteist. Täpselt niipalju juuksekumme suutis Liisu mu vasaku käe ümber panna. Andekas tüdruk, ma ütlen. :D
Andekas, kas te ei leia?

Sain jälle telefoni alast nõu. Ikka et vali nagu ise tahad, aga mina soovitan seda. Ma arvan, et ma valin Sony Ericssoni, sest et mul pole seda varem old ja sellel on liugklapp. :D

Kuidas Oktoobri algul kolmeseks saav tüdruk magama saada? Mul on plaan. :D

Eile öösel Birgit ütles, et Dove'i shokolaad on hea. Täna päeval tõi mulle. Me olime veel pikalt õues ja see sulas ära. :D Kui ma kodus selle kätte võtsin, oli see... Mm... Kergelt kakao. :D Väga suland. Panin külmkambrisse. Tunni pärast sõin ära. Oli jah hea. :D

Natuke aega tagasi süüdistas Alissa mind, et ma sõin kõik vriikad ära. Jumala tõsise häälega. :D Naljakas tüdruk.

Homme saan ma taaskord oma biitsepsit näidata. Nagu eile. Eile tõstsime kappi, homme loobime põhku. Awesome as hell. Hein on palju parem kui põhk. Ja pealegi on meil seda liiga palju. A mis ütleja mina olen, kui praktiliselt kaheksa boksi seda täis on. Parem ei vigise. Samas. Ega seda ei saa ju maha ka jätta. Ma ei tea, mis me sellega peale hakkame.

Keelasin Liisul sahtlist midagi võtta. Pani käed peakohale, vaatas mulle "saoledloll" näoga otsa ja ütles "Minu oma!" Ja nüüd on tal käes käpikud ja peas talvemüts.

Ma armastan inimesi, kes blogivad tihemini kui kord kahe nädala jooksul. Tervitused blogimaailma!

Ma tahaks kuulata laulu aga Liisu jääb kohe magama... No kui ma ta magama viin teise tuppa, siis vaikselt saan kuulata...

Kui ma sisse logisin, jäi mulle silma, et mul oli 403 posti. Kas see on võimalik?

Kuidas saab olla, et me kaotasime ära ühe Targu Talita ja netist ei leia ma seda retsepti, mis seal oli? Pekki noh!

Peaks Alissa oma voodisse viima.

5 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

1. Edward (oo üllatus üllatus)
2. Jacob (jeeee eks. ta on hot)
3. Alice
4. Seth (ta on cute. eriti see "Ed u there? ok, now i feel kinda stupid" parim koht)
5. Renesmee =)
6.. Rosalie
7. Jasper
8. Carlisle
9. Esme
10. JAMES! (hothot)
11. Emmett :D
12. ok siis need wolfpacki tüübid ka.. aa v.a Sam.. ta tont.. ok paneme siis et Quil ja Embry on lahedad =)
13. ok Bella ka siis :D
14. Victoria ka äkki siis :D (maeitea enam päris raske :D)
15. Charlie
16. Billy
17. Laurent


ou see oli raske :S:S:SS:S'

ma võiks vabalt top3 kokku panna.. aga top 5 on juba raskem.. ja rääkimata top17.. vägaväga keerulne

-Merilyn ütles ...

Kuule tänks. :D Mul palju kergem kohe. Vb Laurent jääb väja. Kui ma panen 12 Quil ja 13 Embry... Kui oli Seth, oleks võind Leah ka olla. Mul oli. :D
Ma üllatusin väga, kui Ed essa oli. :D

Kaili ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Kaili ütles ...

telefonide koha pealt ma arvan, et Nokia ja SE on mõlemad head :)
aga, see mis mul on, ei meeldi mulle enam eriti, sest see juksib. see on imelik, sest Nokiad on minu arvates alati üsna kvaliteetsed olnud. vennal on samasugune sinine(alguses oli see küll isa oma), ja tal ka juksib, nii et ma usun et see pole ainult minu telo viga. selle mudeli jama vist :/

-Merilyn ütles ...

Mm... No tänan. Eks ma üritan siis valida.

 

Blog Template by BloggerCandy.com