reede, 28. august 2009

Oma vaateid kellelegi peale ma ei suru.

Jäär. [21. märts - 19. aprill]
Valitsev planeet: Sõjaplaneet Marss
Märksõna: Kergesti ärrituv egoist, kellele meeldib olla vulgaarne.
Õnnematerjal: Raud, teras, heliotroop [rohelisetäpiline punane poolvääriskivi]
Õnnepäev: Teisipäev
Taimed: Ohakas, kõrvenõges, koirohi.
Iseloom: Noorukieas on nad lausa võimatud ja neid võib nimetada noorteks seaduserikkujateks. Nad on sündinud tulemärgi all ja nende kiindumus tulle võib ahvatleda neid maha põletama ehitisi või alustama sõda. Kui nad on juba küpsemas eas, tuleb lasta neil juhtohjad enda kätte võtta. Kui neid ükskõik mil moel takistatakse, võib kindel olla, et nad saavad hakkama palju enama kui jalgade trampimisega. Nad proovivad võidelda või siis alandada kõiki, kes sekkuvad nende suurushulluslikesse plaanidesse. Nad on kohutavad sotsiaaltöötajad, kuid suurepärased sõdurid, poliitikud ja maksuametnikud.
Kuulsaid jäärasid: Adolf Hitler, Elton John, Vincent van Gogh.
Nüüd mõelge jäärade peale, keda te teate ja mõelge, kas on nii. (:

Chuck Norris suudab pöörd-ukse pauguga kinni lüüa.

HBP oli täiega hea. Mu jaoks oli kõige naljakam osa oli see:


Omfg, ma naersin. :D

Chuck Norrise jalalöök on nii tugev, et seda näeb kosmosest palja silmaga.

Leidsin eile päris kenasid pilte. Twilightist muidugi. Üks kõige kenam, mis ma leidsin on siin:
How cute is that? Kergelt Bad-ass mõni. A hot as hell. Muide. See eilne NM vidjo... Ma ei saand seda vidjot lisada, sest "embedding was removed by request". Noh. Vähemalt saite lingi. (:

Chuck Norris võib sind lüüa nii kõvasti, et su DNA muutub.

Naljakas, kuidas inimesed nii väikeste asjade pärast närvi lähevad. Jeesh. Me teame, millised meie lambised on. Oleme teadlikud ka faktist, et nad aiast väljaspool kondavad. A ei noh. Vahet pole. Ma lubasin, et ma ei vingu.

Kui Chuck Norris mängib Monopoli, mõjutab see maailma majandust.

Nii hullult tahaks sind sõimata. Nii hullult tahaks kõike näkku öelda. Aga ma nii hullult ei tee seda. Mul on piisavalt väärikust ja enesekontrolli selle jaoks.

Pole mingit üleilmset kliimasoojenemist. Chuck Norrisel hakkas külm ja ta keeras päikese soojemaks.

Rebeka. Mul on kahju sust, et sa filmi ei näinud eile. Oli tegelt, mida vaadata. Aga ma mõistan. Tulin nii lambist su juurde ju selle jutuga. Käisin õega. Lähen temaga seitsmendat ka vaatama. Sinuga tulen New Moonile.

Chuck Norris ei loe raamatuid. Ta vaatab nendega tõtt, kuni saab vajaliku info kätte.

Vahel, kui ma mõnda laulu ei ole tükk aega kuulanud, tekivad mul süümekad, sest need on tegelt nii head laulud. Ja siis kui ma neid ükskord uuesti kuulan, siis mul on jälle hea olla. Tahaks ringi hüpelda ja laulda osata. Stiff Dylans - Ultraviolet.

Chuck Norrisel ei ole kella. Chuck Norris otsustab ise, mis kell on.

Chättisin Rainaga eile peale kino. Päris lahe oli. Kuigi talle eriti ei meeldind see film. Ütles, et okei oli. Wtf, Raina? No selles suhtes küll jah, et raamatut ei beati.

Chuck Norris vaatab saate "60 minutit" ära 20 minutiga.

Ma mõtlesin just kooli peale. Mõtlesin, et päris naljakas on see, et kui Sophie't koolis pole, siis küsitakse kohe minu käest. Miks? Lihtsalt sellepärast, et me tuleme iga hommik koos kooli, lähme koos koolist koju, oleme parimad sõbrannad... Ahjaa. Nevermind.

Chuck Norrise majal ei ole uksi. On ainult seinad, millest ta läbi kõnnib.

Peaaegu iga mu post lõppeb sõnadega "Rohkem mul polegi midagi öelda." Lollus. Miks ma siis veel järgmise posti teen? Järelikult mul ikka on midagi öelda. Isegi, kui ma seda koguaeg välja ei ütle. Mul on alati midagi öelda. "You never seem to run out of things to say."

Chuck Norris suudab aevastada silmad lahti.

Lähen täna Türile prilliraame valima. Vb saan prillid sealt hoopis. Depends.

Kui Chuck Norris kukub vette, ei saa ta märjaks. Vesi saab Chuck Norriseseks.

Tead. Sa parem ole õnnelik, kui sa selle kätte saad. Sest minu käsi valutab ja ma pole veel poolti valmis saanud. Ja kui sulle ei meeldi, siis sa pead tegema õnneliku näo pähe. Teeskle!

Chuck Norris suudab aatomi lõhestada. Paljakäsi.

Ma lähen lakin oma küüsed ära.

Chuck Norris mängis Vene ruletti, revolvri trummel täis, ja võitis.

7 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

See ja nii haigelt naljakas :)
A mulle meeldib see habeme koht ikka kõige rohkem. Lihtsalt liiga lamp :P

Kaili ütles ...

need Chuck Norrise laused on ikka lahedad :D
miks sa prillid saad ?

aa, ja ma läksin täna vahepeal küll närvi. kui nüüd mõelda, siis need asjad olid üsna väiksed :D
aga polnud ammu juba närvi läinud niimoodi, pidin välja elama nats :D:D

-Merilyn ütles ...

Meil terve saal naeris. :D Ma üritasin emale rääkida. :D Naersin liiga hullult. :D

See oli jah ka naljakas. A mulle meeldis see ktš-ktš rohkem.

Chuck Norris on ise ka lahe. :D Saan uued prillid, sest vanad on nõrgad veitsa ja juba... Vanad. :D
Vahel võib närvi minna. :D Ka väikeste asjade peale.

רבקה ütles ...

NM KINDLALT!
SA MU JU MU T JA NM JA E JA BD buddyyyy

Maarja ütles ...

õu see üks lõik minust oli siuke nagu, et "iuuuuuu, miks te arvate et ma maarjaga parimad sõbrannad oleme ää" :D:D
a see : Kui Chuck Norris mängib Monopoli, mõjutab see maailma majandust.
ma irnusin ernex :D nagu tõsiselt :D ult koom. teisi suht teadsin kõiki :D chuck norris is rlz.

רבקה ütles ...

chuck norris on mingi lamp vana nõmekas
chuck bass on hottie ja vääääääääääga nummmar

te ikka ei tea neist chuckidest mitte muhvigi

-Merilyn ütles ...

Jaa. Igast buddyd oleme. :D

Ei see oli nagu... Ma mõtlesin algul, et kust mina peaksin teadma ja siis mõtlesin, et ahjaa. Ainult mu bestar oled. Mis seal ikka. :D
Chuck Norris on naljakas, aga mitte eriti kuum. :D

Chuck Bass? Mm. Ma mäletasin, et ta oli koledam. :D Guugeldasin. Pekki. On jah kuum. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com