pühapäev, 16. august 2009

Oodanud sind olen kaua, veidi jäänud veel.

Tulin arvutisse mõttega panna mängima ainult eestikeelsed lood oma arvutist. Mul ei ole veel kõik laulud läbi, kuid tunnen, et osad lendavad listist välja. Suudan vist hetkel eestikeelsetest oma arvutist kuulata ainult Jaan Tättet, Svjata Vatrat, Ursulat, ühte Alenderit ja ühte Terminaatori lugu ka. Wtf nagu. Peale seda, kui ma Dagö plaadile panin, on mul nii vähe eestikeelseid laule.

Täna hommikul mõtlesin, et teeks pannkooke. Siis mõtlesin, et ma olen liiga laisk ja ma nkn ei viitsi neid teha. Siis ma kõrvetaks need raudselt põhja.

Tahtsin vahvleid. A mul pole masinat hetkel. Fakk noh. Selline vahvliisu tuli ju. Ma ei oska seda isegi mitte seletada. Lihtsalt tahaks vahvleid.

Kaardilisti sain 19 inimest. 99 krooni markidele. Vist nälga ei jää. Saan kaardid ära saata.

Peaks raamautkokku minema. Võtan ka vb selle Bovary naise. Pekki, ma ei viitsi lugeda neid raamatuid. Ma tahaks lugeda hoopis paremaid raamatuid, aga ma ei saa, sest on vaja mingeid teisi mõtetuid lugeda. Tänks.

Ma ei häbene nutta.

Mille jaoks on guuglis blogide otsing, kui ta tavaliselt ei leia mu posti üles? Isegi siis, kui ma teen mingist kindlast lausest kopi-paste-kartul-kaste. Üpris kasutu, ma leian.

Tahan sinna, kus on maasikad!

Muide. Üllatusin. Panin Guugli blogi otsingusse "Lisan vidjo parem." Leidis. See lause on mu eelmisest postist. Teine lause. Otsin veel midagi... Leidis Rebeka ma nii säran lause ka. Kaili blogiposti esimest lauset ei leidnud. Kätu teise lause leidis. Mareti oma ei leidnud. Leidis Mona blogi ka. Positiivne tulemus, peaks ütlema.

Miks võtab mul õhtuti nii kuradi kaua aega enne, kui ma ennast magama vean? Haiglane, ma peaks mainima. Ise olen nii hullult väsinud, et peaaegu kukun ümber, aga ei. Magama ei lähe. Lollakas.

Rebeka. Sa küsisid mult eile, et miks mul see lause oli ja et ühel teisel oli ka. See on see laul:


Vot. Kena laul, eks? Mulle küll täiega meeldib... A noh. Mis seal ikka.

Muide. Küsisid mult, kas ma tean Demi Lovato laulu Don't forget. Karta on, et teadsin juba natuke varem... Neljapäev, 14. Mai 2009 - You can't forget it.. Neljapäev, 26. Märts 2009 - Did you forget?. Rohkem pole. Niiet... Jah. Tean seda laulu. Ja kaks laulu tagasi kuulasin ka seda laulu. (:

Mul on natuke naljakas vanaema. Kuulsin, et emme telefon helises. Ema helistas. Kõigepealt mõtlesin, et emmel on ikka kena mõistus küll, et ta ilma telefonita kuskile läheb. Ja siis helistasin vanaemale tagasi. Küsis, kui vana ma olen. Kui vana Maret on. Ütlesin. Siis ütles, et täidab mingeid Selveri kuponge. Kui võidame saame stipendiumi või sõidame perega Türki. Naljakas vanaema meil, ma ütlen.

Lisan teile ühe naljaka vidjo vanaema sünnipäevast. Indra ja Robert on staarid.

:D Ma ütlen. Kerge naer oli kõigi seas, kes seda nägid.

Mul on igav. Ma vist vaatan Enchanted'i ära... Maret tahaks ka seda nkn näha, aga ma ei viitsi teda oodata. Olen ebaviisakas, mis seal ikka.

Ükskord mõtlesin, et prooviks, et mis tunne on suitsu teha. Siis mõtlesin, et ma pan ju suitsu käes hoidma ja mul läks süda pahaks. Mul hakkavad käed valutama, kui ma mõtlen, et ma pean sellist asja käes hoidma. Ma ei suutnud.


Edit. (:

Vaatasin Enchanted'it. Muidugi on printsi nimi Edward ja selle mehe, kellega printsess lõpuks kokku jääb nimi on Robert. Huvitav. Kas ei tundu diskrimineerimisena kui on Robert ja on Edward aga ei ole Jacobit või Taylorit? Ei kindlasti mitte. Nagu Edward oleks ainuke nimi, mis sobib panna ühele mõtetule ilueedile ja Robert ainuke teine valik. Fakk noh.
Oh joy! Tantsime ja laulame pargis. Jeesh.
McDreamy on tegelt ju päris kuum...
Jah. Tema oli ka filmis. Ja ta laulis. Wtf nagu. :D Kena mees ikka küll. :D
Mm... Kena kardin. (Y)
McSteamy või McDreamy?
McSteamy?McDreamy?
Võib, ma vastan? :D (6)
Okkk... :D Davai. aitab.

Taaskord räägiksin oma ema kenast mõistusest. Teema on sama. Ikka veel on tema maal ja tema telefon kodus. Nagu Riina mulle kümme minutit tagasi telefonis ütles, kuidas sellisega elada saab? Ma arvan, et sellepärast ma kolm nädalat kodust ära olingi. A noh. Temaga saab tegelt elada küll. Päris fun on kohati.

Nüüd on teine jalg kerges krambis. Pekki noh. Ei aja kettasse, mkm.

Ma ei ütle teile hetkel rohkem midagi.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

päris norms on, et sa oled blogi kirjutamise taas kätte võtnud..
on midagi lugeda..
tänks :D

-Merilyn ütles ...

:D Ma ei old ju vahepeal kodus. :D Ma olen alati tahtnud kirjutada. :D
Tore, et sul nüüd jälle midagi lugeda on. :D
Võta heaks. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com