reede, 7. august 2009

Sweet home Alabama!

Või siis sweet home Paide. Kui sweet just, aga noh. Home ja Paide.

Sellel ajal, kui mina Soome läksin, tahtsid mu vanemad mind näha. Just täpselt sellel ajal, kui mul olid plaanid. PEKKKIIIIII!!!! Vb saan peale vanaema sünnat...

Keila-issi helistas muide natukene aega tagasi ja küsis, kas me ka tuleme homme. Milline loll küsimus! Ma ei ole veel nii lolli küsimust kuulnud. Ausalt. Mismõttes me jääme ilma tema ja vanaema sünnast? MISMÕTTES? Mitte just teravaim pliiats karbis.

Käisin täna oma roheliste teksadega poes. Päris lahe oli.

Heaven is overrated.

Teate, mis on Food Fight? Ei tea. Ma ütlen teile:Kaks linnukest kaklemas kassi peal. :D:D
Haaahahaaa. :D Ma naersin. :D

On ju ometi reede. :D

OMG, omg, omg, omg, omg and so on. Ma käisin täna maksis ja nägin päevikut, mida ma nii hullult tahan, et ma vist hakkan nutma. Seal taga on Twilighti õun ja "If you can live forever, what do you live for." Sees on ka TWILIGHTI asju. Ma läksin äksi. Muidu on ka selline lahe nagu mul see eelmine oli. Ma nii hullult tahan seda.

Pildid, mis ma juba Ammu tahtsin lisada:
Ega mul vist rohkem polegi öelda... Vb jään mõneks päevaks maale peale homset. Vb lähen Keila. Kes teab. Arvatavasti siin ei ole. Lisamn teile mõned iludused:Ps. See on mu lemmik.

7 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

NÄITA MULLE SEDA PÄEVIKUT KOHEEEEEEEEEEEEE

Kaili ütles ...

pekkkkki, ma tahtsin ka sulle kuumade meeste pilte saata, unustasin :(
ma kogusin neid nats.
aga ehk elab üle :)

õuu, seda weathergirl peab küll vaatama minema ju :D

-Merilyn ütles ...

Maksis kaamera teleka all! Omfg! Kui sa selle ostad, siis mul pohh, ma ostan kaa.

Sa võid veel saata, sest et mul on veel neid kuumasi meeste pilte ja veel peaks tulema vähemalt kaks vidjot. Saada aga! :D
Peaks jah vist ää. :D Ma nii naersin, kui ma seda nägin. :D

Liiiiiiisu ütles ...

See esimene lause on mu lemmik :)
Ja siis ma tean ka ühte jõhkralt kuuma, mu arvates :P :D
Ja muidu on üldse nii et päris tore :D

Maarja ütles ...

liiga palju räämasid vanu pässe oli :D a muidu tore. hea laul taga. ja see wentworthi nali oli hea :D take a break :D:D kui irooniline.

Anonüümne ütles ...

Hei! That's my joke! Wentworthi oma! Aga ma jagan seda sinuga :D

-Merilyn ütles ...

Milline esimene lause? Vidjo kuumadest meestest? :D Ma ei tea, millist sa mõtlesid. :D

Osad olid vanad. Mitte räämad, ega pässid. Ise sa oled päss. :D
Ahjaa. See Wentworthi nali... Selle leiutas Maret. Ja tal on Steven Hyde'i nali ka. :D Laul on kena, ma tean.

Ma tean. Sorry. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com