reede, 14. august 2009

Today this could be

the greatest night of my week. :D Tünksi saite naised/mehed/lapsed.

Olen Kosel. Helena vanemate juures. Ja ta noorema õe juures ka. Kes muide on minust aasta vanem, aga ikkagi on ta "väike õde". Naljakas.

Veidi imelik on teiste arvutis niiviisi olla... Ma parem lähen teen midagi kasulikku. Kui ma oskaks. :D

I feel wierd.

Head-ööd tupsud. Kui ma koju jõuan, siis ma panen mõned pildid, lisan vidjo... Kirjutan pikemalt sest et mul on nii palju öelda, aga ma ei saa midagi praegu öelda. (:

4 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

*weird :D olen küll tähenorija jep :D

-Merilyn ütles ...

Mis minu trükivigadega Wierdil viga on? AHHH?????? MINGI PROBLEEEEEEM VÄÄÄÄÄÄÄ???????? ÜTLE NÄKKUUUUU!!!!!!!!!!!
Teinekordki võid mu vigu parandada. Ma saan aru ja suhtun asjasse rahulikult. Nagu ikka.

רבקה ütles ...

mismõttes sa oled norma eit kuule jaa tsau

-Merilyn ütles ...

Olen ja norma eit. Sa ka. :D
Tšau.

 

Blog Template by BloggerCandy.com