esmaspäev, 17. august 2009

Linnast tahan ära sõita ma!

Naljakas, et muusika tuleb selja tagant. Toa teisest otsast. Mitte mu eest või mu kõrvadel olevatest klappidest. Natuke on imelik.

Lõpetasin oma suve täna. Ostsin päeviku ja veel paar asja kooli jaoks. Fakk, ma ei taha kooli ju rsk.

Natuke on kurb ka. Ära küsi miks. Ma ei ütle nkn.

Mida sa ütled msn'is inimesele, kes ütleb ":)" või "ok" või "jh/jah/jap and so on"? Mida? Sul ei ole ju midagi öelda. Ma tean, et ma ütlen ise päris tihti nii, aga ma enamjaolt otsin mingi teise lause veel, millele on võimalik vastat. Tihti ütlen "Mhmh." ja nii jääbki. Miks? Mõtle sellele. Vb mul pole sulle midagi muud öelda.

Kõikidest asjadest, mida ma kaotasin, igatsen ma oma mõistust kõige rohkem.

27.08 näeme. Vb. Kui veab... Ma tahaks rattaga õpikute järgi minna. Sa, Sophie, oled nõus vä?

Mõtlesin... Kui lolle nimesid on inimesed valmis enda msn'i nimeks panema. Milleks kellegi teise nimi? Miks on nii, et kui tegelt logib sisse Bob, siis mina näen Jane has just signed in. Miks? Miks sa ei või panda enda msn'i nimeks iseenda nime? Miks ei või olla nii, et siis, kui ma näen, et Bob logib sisse, siis see on tegelt ka Bob, mitte Jane või Mary? Mõtle sellele ka.

Võistlusi on kena välja. Ma võitsin parima filmi ja parima laulu. AWESOME!

Tšeki parem seda kino:
Minu neelud hakkasid käima...

Ma avastasin, et mul ei ole täna mitte midagi rohkemat öelda. Wow. Mismõttes nagu?

Edit. (:

Teate. Inimesed on imelikud, eksju? Tahavad kõiksugu asju läbi proovida? Mina olen ka. Mina tahaks tunda mõnd tunnet. Emokari mõtleks praegu "I wish I would feel what it's like to be loved." Screw that! Ma tean seda tunnet. Ausalt. Tunnen seda igapäev. Mina tahaks teada, mis tunne on olla murtud südamega. Kommenteerige nüüd jah kõik korraga "omg, Merka, sa ei taha seda tunda! omg-omg". Kas ma ütleks, et ma tahaks, kui ta tegelt ei tahaks?
Tahaks tunda ennast nii õnnelikuna ka, et enam õnnelikum olla ei saa. Aga kahjuks/õnneks tunnen ma seda tunnet väga tihti. Pisiasjad, ma peaks mainima. Naljakas on see, et ma pean kuulama ühte laulu ja ma tunnen endas sellist õnnelikkuse mulli paisumas, et mul on tunne nagu rohkemaks ruumi polegi. Naljakas, kuidas mõnd inimest vaadates mulle tundub, et ma säran rohkem, kui vampiir päikesevalguses.
Seda tahtsingi öelda.

3 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

Merka, tead sa oled üks rõõmupall. tahtsin lihtsalt ära mainida :D
aa, ma ükspäev panin meelega u 10 min-ks msn-is oma nimeks Olga :D aga jah ei viitsinud olla kaua sellise nimega.
hmm, see murtud südame värk. Ma arvan et ma ei oska seda hästi kommenteerida, sest usun et pole ise ka seda päris nii kogenud.

רבקה ütles ...

OMGOMG MERKA OMOMG :D
ok ma ei pane siia nüüd " sa ei taha tunda seda tunnet " because ma ise ei teagi, mis tunnen on kui su heart on broken :D ausalt öeldes, ma ei tahagi teada.. mul suva.. :D ma tahaks teada, mis tunne on olla maailma kõige õnnelikum.. suva, et ma koguaeg nagunii olen (ok v.a kui lillepea sõimab ja mata on 2). ok natuke harvemini.. praegu võib ju öelda, et mul kõik küll hästi ja olen mega õnnes.. aga ok tegelt ma ei tea isegi mida ma tahan ja mida ma praegu ajan.. ma kirjutaks korraliku kommi.. ok ennem kustutaks selle ära, aga maisaa vaatan praegu telksi..
muidu oled norm eit jätkuvalt! :):):):)
kisssloveee bäng su pihta tibukazzz

tsaoo

-Merilyn ütles ...

Tore, et mainisid, Kaili. :D Tunnen ise sama. :D
Ma ei näinudgi, kui sa Olga olid. :D Ma panen homme terveks päevaks Selma. :D
Mõnees mõttes on ju positiivne, kui sa seda kogenud ei ole. (:

:D:D Omg jah. :D No sa ei peagi tahtma seda tunnet tunda. Mina tunnen end üpris tihti nagu maailma kõige õnnelikum inimene. Ja ülejäänud ajast olen lihtsalt õnnelik. See ongi korralik komm. :D Mulle sobib väga hästi. :D Ära kustuta jah kunagi midagi ära. Vahi telksi parem. :D
Sa oled ka ikka jätkuvalt tore ja norm. :D
Tšau!

 

Blog Template by BloggerCandy.com