laupäev, 29. august 2009

Jalad murul, süda rinnas.

I like who I am but I guess you don't.

Järgmine kord ütlen näkku ja ei luba sul endale nii teha. Here's a newsflasf. Mul on ka tunded.

I think that I can but you think I won't amount to anything at all.

Kena. Rääkisin telefonis Toomasega ja siis kutsusin teda just külla, maale, loomi vaatama. Kolm piiksu ja vaikus. Kena.

If you love me, you sure show it strange.

Ma täna mõtlesin, et ma olen vist suht hale blogija just sellepärast, et teised kirjutavad blogisse siis, kui neil midagi öelda on või siis, kui nad on avastanud, et kolm aastat pole kirjutanud, ütlevad oih-aih ja ei kirjuta järgmised kolm aastat ka. A mul ei ole kunagi midagi väga olulist öelda ja blogin ikka. Noh. I will survive.

Is there anything that you wouldn't change?

Naljakas. Ma eelistan guugeldamist, aga youtube leiab ka päris palju asju üles.

I can't be your paper doll.

Oleme Maretiga täna võidu luksunud päev otsa. Guess who started again?

I wanna be perfect, but I'm me.

Kerge vihje. Täiega naudin sinuga MSN'is rääkimist, kui enamusi minu lauseid lõpped smailiga. No muidugi oleneb see teemast ka. A tavaliselt ikka rõõmsatel teemadel on mitu ":D" smaili erinevates kohtades.

I wanna be flawless, but you see.

Mõtlen, et naljakas, kuidas inimesed vahest välja kasvavad teistest inimestest. Ma loodan, et mõnedest inimestest ma ei kasva kunagi välja. A samas. Seitseteist ja peaaegu pool aastat pole välja kasvanud, siis ehk ei kasva ka.

Every little crack, every chip, every dent, every little mistake.

Maret luksus täna ühe korra nagu kana. "Bagaak!" Naersin palju.

I wanna be perfect just like you.

Teeme võidu, kellele luksumine rohkem pinda käib. A. Ma võitsin. Kuradi nõme on kirjutada, kui iga natukese aja tagant hüplen oma toolil. A noh. Ma ei viitsi jooma minna.

But there's only so much that a girl can do.

Eile oli reede. Ma ei viitsinud vidjot panna. Enam vist ei viitsigi... Vb, kui kunagi midagi näidata on, siis. A praegu küll ei viitsi. Siiski. Mõtet on, siis võite öelda mulle.

When I look in the mirror what I see, it makes sense to me perfectly.

Kunagi loen mina ka Wuthering Heights'i läbi. Enne seda loeks Vihurimäe arvatavasti läbi. Carol ütles, et natsa raske on lugeda, sest see pidi olema vanaaegses ingliskeeles. Ehk saan hakkama.

I like worn out shoes, you like high heels, and fantasies.

Täna tahtsin issile näidata, millise vapustava body me Jassule ostsime. Siuke.. Tumepruun ja valgega luukere peale tehtud. Tõin selle rõdult ära ja guess what. See valge on hoopis kollakas-roheline ja helendab pimedas. :D Naersin. :P Jumala lahe. Nüüd on vaja ainult beebit sinna sisse.

But I'm what's real.

Tahtsin proovida ühte teistmoodi neid animatsioone panna... A ok. Ei tööta ikka. Oh, vahet pole.

I guess you could say the shoe don't fit.

Vahel mulle tundub, et ma olen liiga õel inimene. Ja siis järgmisel hetkel mind enam ei huvita.

Maybe I'm from Venus, you're from Mars.

Sõnn: [20.aprill - 20. mai]
Valitsev planeet: Seksiplaneet Veenus.
Märksõna: Ennast hellitav riiukukk, kes peab kõigi vastu vimma.
Õnnematerjal: Vask, korall ja varastatud smaragd.
Õnnepäev: Reede.
Taimed: Karusmari, lääts ja igihali.
Iseloom: Nad otsivad kõige taga vaid raha ja jõukust, nad imevad end kui kaanud kuulsate ja rikaste külge. Kui nad kord saavutavad positsiooni ja jõukuse, valitsevad nad kõiki raudse rusikaga. Nad vihkavad muudatusi ja kahtlustavad kõiki. Teiste õnneks on Sõnnid tavaliselt lollid ega jõua elus kaugele. See võibki olla nende kurikuulsa vimmavedamise põhjuseks. Tavaliselt on nad paksud. Nad on lootusetud diplomaadid, kuid suurepärased pankurid ja vargad.
Kuulsaid Sõnne: Shirley Temple, Barbara Streisand, Anthony Quinn.

My imperfections are what they are.

Kommenteeriks ülaltoodud paari sõnaga. "Õnnepäev: Reede." See sobib. Kui ma nüüd hästi järgi mõtlen... "Nad otsivad kõige taga vaid raha ja jõukust". Seda ei saaks just öelda. Ma ei otsi raha ja jõukust kõige taga. "Nad vihkavad muudatusi ja kahtlustavad kõiki." Mulle kohati täitsa meeldivad muudatused. Ja ei, ma ei kahtlusta kõiki. Mitte kedagi tegelt. "Teiste õnneks on Sõnnid tavaliselt lollid ega jõua elus kaugele." Sellele vastu ei vaidle. "Tavaliselt on nad paksud." Ei kommenteeriks seda ka. Kuigi. Ma ei leia, et ma paks olen. Olen egoist, jaa ma tean. Aga ikkagi. Ma ei leia, et ma paks oleks. Ma ei ole kindlasti mitte oma parimas vormis. Kuigi... Ümmargune on ka vorm...

I guess one of us must deal with it.

Mõni kena pilt enne kui lõpetan. (:Nice underpants, Robert!BD Spoiler. Uww peaks mainima, kuigi see on joonistatud pilt.
Veel üks spoiler. A cute ikkagi.

I try to fit in the mold that you make.

Laul oli Selena Gomez - Perfectly, kes juba ei guugeldand.

But I'm tired of playing this little charade.

5 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

what can i say.. twilight rlz

-Merilyn ütles ...

Jah. Ega nagu muud polegi öelda. /:

Kaili ütles ...

ma ükskord luksusin u pool tundi. täiea närvi ajas. lõpuks mul hakkas halb sellest luksumisest. vend teerve aeg vingus, et miks tema ei luksu, tahtis ka :D

ma olen ka sõnn. suht mööda tekst minu arvates. :)

Maarja ütles ...

emm :D kus said neid horoskoobensi värke? ma võtaks ka :D tundub suht koom. ma raudselt mingi õelusk seal :D

-Merilyn ütles ...

Luksumine on niiii närviajav. :D
Muarust ka on natuke mööda, aga see ongi see kõige jubedam tekst, mis saab ühe inimese kohta olla. Seal on toodud välja need kõige-kõige halvemad asjad.

Mul on üks ajakiri. Sa pead natuke ootama. Varsti tuleb sinu oma ka. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com