neljapäev, 6. august 2009

So why're you sharing all this information with me?

Homme tulen koju. Vb oleks pidanud pealkirjaks panema siis I'm coming home again? A mis seal ikka. Praegune on kena. Kenast laulust ja kena tähendusega. Minule küll veidi teises kontekstis, aga koahti käib see lause ka minu kohta.

Sain täna šoki, kui ma avastasin, et mu väike õde on suureks kasvanud. Omfg, ma peaks mainima. Avastasin seda siis, kui me peale poeskäiku vannitoas käsi pesime. Kuna Robert minuga ei lepi, siis Enelin palus Maretil ta käed ära pesta. Ma mõtlesin, et ta ei jaksa. Ja siis ta lihtsalt võttis Roberti sülle ja pesi ta käed puhtaks. Ma vaatasin ja imestasin. Ta on ju mu VÄIKE õde!

Homme on äratus kell seitse. Ma ei mäleta, millal ma viimati ni vara tõusin. Ja üles ka jäin. Sest homme peab üles jääma ju. I will die! Figuratively speaking.

Huvitav, kas ma olen lahedam, kui ma kirjutan Okkkkkkkk., Ok., või K.? Question of life and death.


Kenasid filme olen vaadanud.

Vahel ma mõtlen, et huvitav... Ja siis ma mõtlen, et ju siis ma ei peagi teadma.

Kohver on asju üpris täis ja see on päris raske. Ja sellised asjad panevad mõtlema, et huvitav, kas mul oli ikka kõiki neid asju vaja esiteks kaasa vedida ja teiseks kas mul oli neid kõiki asju vaja osta, et poest koju viia?

Kui ma nägin SMarketis Ramonesi märke, mõtlesin Sophiele. Why was that, I wonder?

Seletaksin, miks mu eilne Edit lilla oli. BLOGI FONT PANI NÄKKU, sest et ma tahtsin KOOLIKODULEHELT ühte asja kopida. Khm-khm.

Khm-khm. Leidke inimene, kes on äksis. L-P on vanaema sünnipäev. Ma ei tea mitte kedagi teist, kes vanaema sünnipäeva peale nii äksi läheks, kui mina!

Miks tulevad mul alati lollid mõtted pähe?

I want t be forever young! Kena laul, ma tean!

Kirjutasin Sophiega MSN'is ja siis ta kuulas mingit laulu. Esitaja oli mingi Edward. Ma läksin veidi äksi, sest ma ei ole ammu kellegagi Twilightind. Huvitav, kellest ma selles lõigust räägin? Ei-ei, kindlasti mitte inimesest, kes pool aastat istus inkas minu taga. Kindlasti ei räägi ma inimesest, kelle nimi on Rebeka.

Juba pikemat aega tahaks öelda, et kui me Soome pealinnas Helsingis käisime, siis Enelin küsis busside kohta ühelt tüübilt, kes oli nii Taylor Lautneri nägu, et ma hakkasin Hyperventilate'ima.
Omfg. Seda pilti ma võin lisada ja veel lisada ning taaskord lisada ja mul ei saa küllalt. Oh well...


Parim Dagö laul mu arust. Kuula-kuula järel.


Ära küsi, miks mulle see laul meeldib.

Huvitav, kes meist küll homme kell seitse tõuseb?

Täna ühest perest ja kodust lugesin koolide kohta, kuidas meil tegelt tulevad üle 8 tunnised tööpäevad. Ja see on nagu veits pekkis.

Blogide kohta oli seal ka, aga need olid mingite beebide blogid. Isegi mitte ei vitsi avada, et neid lugeda.

Kas kuskil ei ole hääletamise reegleid? Leidsin juba. Ära ole mingi pabistaja. Jeez!

Screw you, you bleached blonde, upper-middle-class, husband brings home the bacon and slaps it straight on your rump house wife. I hope God magnifies the rays of the sun through the tinted windows of your luxury SUV and it burns your white skin bubbling like hot mozzarella on a slice of thin crust.
Sõbralik, I'm gonna have to say.

Rule Number 1: Everyone who doesn’t stop and pick you up is the devil incarnate.
Rule Number 2: Everyone on the road, including men, women, and especially children, shall be referred to as ‘Man.’
Rule Number 3: Location is the whole bloody game.
Rule Number 4: Sing while you’re waiting.
Rule Number 5: Rideshare shall be considered hitchhiking when it makes sense for something Jesse is writing.
Rule Number 6: The present erases the past with greater vehemence when on the road.
Rule Number 7: He who is on the road is obligated to trust those around him.
Rule Number 12: There needs to be cars passing in order to get a ride.
Rule Number 13: Never get left in the middle of nowhere near nothing.
Rule Number 14: The road leads everywhere, anywhere, and nowhere, depending on the needs of the individual.
Rule Number 15: On the road everything is deserving of your full attention but nothing is significant.
Kui aus olla, siis mul pole õrna aimugi, kus on reeglid number 8, 9, 10 ja 11.

Magama peaks minema nii umbes nüüd.

3 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

see pealkiri oleks nagu mulle mõeldud :D ongi? a Ramones jah. nad on tuusad. ja see laul oli Edward Maya feat. Alicia - Stereo Love (Extended Mix). täiega hea laul.

רבקה ütles ...

'okay' või 'okei' peaks ka sobima :)

aaa ei ma ka ei tea, kellest jutt on juu... aa kindlasti ei räägi sa sellest, kes su käepeale sodis ja kellele sa lõuksi andsid, sest ta ütles, et Ed on parem kui Tay...

hahhaha :D

mis seal ikka siis ju, PEAB TWILIGHTIMAAA

-Merilyn ütles ...

See pealkiri... Ma kirjutasin selle enne, kui ma sinuga suhtlema hakkasin MSN'is ja see puudutab paljusid inimesi, aga mitte sind. (:
Mm... Peaks vb kuulama kunagi...

Ma siis valin endale sobivaima. :D
Ei... Ma ka ei tea, kellest seal jutt oli. Kohe kindlasti mitte. Ei, ei. See ei ole ometi sama inimene, kes sodis mu käe peale ja kellele ma lõuksi andsin. Kohe kindlasti mitte.
PEAB TWILIGHTIMA PALJUU!

 

Blog Template by BloggerCandy.com