teisipäev, 18. august 2009

Tahan sinna kus on maasikad!

Inspireeritult Rebekast hakkan Demi Lovatot kohe kuulama. Sellega meenus mulle üks pilt temast, mida ma kunstas sooviks joonistada:
Ma ei tea. Mulle meeldib see pilt ja ma kavatsen seda joonistada. Kavatsen joonistada ka selliseid:
Muidugi ilma kirjadeta. Milleks mulle need kirjad?
Noh... Arvatavasti lisandub veel... Oot. Mul oli terve kaust ju peaaegu piltidest, mida ma joonistada tahtsin...
Vot. See beebipilt vb muutub. Oleneb. Kas ma saan oma Jassarist kena pildi või ei saa. :D

Muidugi lisandub veel natsa Twilighti, aga noh... Piisab algatuseks sellestki. :D

Miks on nii, et kui ma panen otsingusse Demi Lovato - Remember December, siis ta üritab mulle Don't Forget'i pähe määrida. Newsflash! Mul on see juba olemas ja ma ei otsinud seda! Jeesh.

Ps. Leidsin veel ühe kena pildi Demist.
Vot. Ma ei tea miks. Eks.

Eks ma õhtupoole teen jälle Editi, kui mul midagi öelda on. (:

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

milline fantast blogi..
Demi rulz.
ja päris ilusaid picce tahad joonistada

siiski newmooni võiksid ka kritseldada (y)

-Merilyn ütles ...

Ma ei otsinud tegelt eriti palju neid pilte, mida ma tahaks joonistada. Twilighti saagat tuleb juurde. Raamatukaaned tulevad kõik. :D

Demi Rlz indeed.

Ma ei saa aru. Kas sulle meeldis konkreetselt see post või üldse mu blogi? Ükstapuha, kumb, meelitatud olen ikka. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com