reede, 21. august 2009

Vao lõpus ootab mind kubjas Klaarika!

Ma olen nii vastikult otsustusvõimetu. Ma ei tahaks seda Nokiat, sest et mu arust on Kailil samasugune. Aga. Sellel on suurem mälu ja see on kergem, ekraan on suurem, GSM sagedusalasid [Wtf?] on rohkem, sellel on stopper ja taimer ja eesti keel ja häälvalimine ja digikaamera on parem ja on ennetav sisestus, piltsõnumid ja e-mail protokoll. Ja suur pluss on see, et see on odavam.
Aga. SE on väiksem, ooteaega on sadaseitsekendkolm tundi rohkem, kõneaega on kolm tundi rohkem. Nkn saadan aint smse niiet MMS ja muu pask on üpris mõtetu mu jaoks. Ja mul pole veel kunagi olnud Sony Ericssoni. Ja mul pole olnud liugklapiga telefoni, mis mulle isiklikult väga meeldib, ma ei tea miks. Sellepärast meeldib mulle Mareti telefon ka, et sellel on liugklapp.

26. hommikul kasutan lõpuks ära oma sünnakingi. (: Panin aja kinni, siis ei lähe raisku. (:

Kariemosi tunne tuli peale. Ma olen väsind ja mu silmad valutavad.

Täna tõstsime siis Jassu tarvis toa ümber. Päris kerge oli seda kolme uksega kappi liigutada. Raske sarkasm.

Mul oli täna öösel mingi lamp unenägu. Ma mõtlesin selle peale hommikul. Enam ei suuda meenutada. Aga ma mäletan, et see oli liiga lamp mu jaoks.

Pean omale klambrilööja ja auguraua muretsema.

Te ei pea seda vidjot vaatama. Nagu ma vist juba mainisin, teate te siit arvatavasti aint mind, mu emmet, mu õde, vb tunnete mu issi ära, vb mu tädid, vb mu sugulased... Noh. Arvatavasti ei tea te siiski siit kedagi. :D A noh. Ma lisan enda jaoks selle vidjo nkn. :D

Helena rääkis mulle ühe naljaka loo, kui me Keilas olime. :D Ta eks mängis saksofoni. Helena tahtis koguaeg, et ta talle ka mängiks. Aga ei mänginud. Ma küsisin, et mis siis juhtus. Ta vastas:"Toomas tuli." :D Sain naerda natuke. :D
Teine lugu. Kui Toomas ja Helena alles sebisid, siis üks õhtu Helena helistas Toomasele ja küsis, kus ta on. Toomas vastas, et vanaema sünnipäeval. Helena ei uskunud, sest taga oli räme tümps. :D Naersin, kui seda lugu kuulsin. :D Ma arvan, et on mitmeid, kes ei usuks.


Sophiega rääkisin. Arvas, et võiks keeleteadlaseks hakata. Sellega tuli meelde, kuidas aastavahetusel oli Andrusel seljas Viru Valge pluuse. Vist oli Viru Valge... Seal olid mingid tähed segamini... Äkki oli Viru Valeg... Vb oligi. Vaatasin seda tükka ega ja küsisin, et miks nii on. Piret ütles, et ta on seda särki nii mitu korda pesnud ja triikinud ja ta ei teadnudki. :D




Edit. (:

Kuidas sa julged maha teha kedagi, kellest mina lugu pean? Kuidas sa julged maha teha kedagi, kellest sina mitte midagi peale halva ei tea? Nüüd oled küll Mr. Toughguy. Guess what, sa ei või inimesi oma suva järgi lihtsalt niimoodi maha teha. Teeme nii, et järgmine kord, kui sa midagi ei tea, siis sa parem oled vait.

Käisin Piretiga uisutamas üle pika aja. Oi, mõnus oli. Lähen mõne päeva pärast vb jälle... Kes teab.

Miks on mulle alati tundunud, et kuskil sõnas 'kaheksa' käib sees r täht? Ma ei ole just teravaim ega säravaim pliiats karbis. Aga noh.

Birgit ka ikka naljakas naine. Keset ööd kutsub enda juurde. :D

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

sony ericssonid on kõige paremad telefonid universumis!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jagasin head sõpsu nõu :)
soovitan! (YYY)

kui valida nokia ja sony e vahel, siis tea, mille poolt ma olen :):)

Anonüümne ütles ...

77+23=100
Hea video;)

-Merilyn ütles ...

Ma arvasingi, et sina nende poolt oled.
Ma ikka natsa kahtlen... Aga tänan nõu eest. (:

Ma algul ei saand aru, mida need numbrid tähendavad. :D
Aitääh. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com