pühapäev, 9. august 2009

Igaühe hinges on revolutsioon.



Laul, mis meenutab mulle vanaema ja Toomase sünnipäeva. Kui ma saan neid pilte, teen selle lauluga arvatavasti ka vidjo. Laulu tutvustamise eest tahaks tänada Lauri Pedajat. Veel sooviks tänada kõiki, kes käisid Rammal sellel vapustaval ööl.

Nüüd lähen Keilasse ja mul ei ole õrna aimugi, millal ma tagasi tulen. (:

2 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

mai viitsind seda kuulata :D a tunned laurit vää, üü tuus :D okok. tegelt ma nägin teda täna maja ees. vähemalt oli motörhead'i särk. a ma loodan, et ta ei loe seda :) eksju. a sa võiks keilast tagasi tulla junõu. pärast näed pelmi seal veel :D kurat, hea nali oli ikka kunagi sellega. a tegelt ma ei peagi minema kirjanduse raamatut rampsi võtma, sest mul madame bovary olemas. a ma võin suga kaasa tulla. a mõnusalt pikk komm tuli ka. a tegelt ma peaks lõpetama oma kõikide lausete algusesse a kirjutamise. a mul meeldib.

-Merilyn ütles ...

Jumala hea laul on. Loll. Kuula ikka. :D
Omg-omg-omg, eks. Who's cool now? *Heavy sarcasm*
Ma ei viitsi lugeda seda kirjanduse paska. /:

 

Blog Template by BloggerCandy.com