teisipäev, 4. august 2009

It has been a while.

A year actually.

Kätlin. Mäletad... Aasta tagasi samal ajal magasime me külmal telgipõrandal Kuremaa järve ääres. Wow, ma peaks ütlema. Aasta hiljem istun ma Soomes. Eelmine aasta paar tundi tagasi istusime me Põdra bussipeatuses. Me ei tahtnud väga palju vihmaga sõita. Siis läksime, panime telgi üles, vahetasime riided... Käisime ujumas ja kerisime magama. Ei old mu elu parimaid unesid. I've had better. Olen ka paremas kohas ujumas käinud. Seal oli liiga vetikane. Aga... Ma ei vahetaks seda. Mitte millegi vastu.

Jessas. Ma ei tea... Ma vb näen õudukaid nüüd unes... Miks? Vaatasime Maretiga HSM3e. Omfg.
Vabandan fännide ees, aga minu arust on ta üpris kriipi ja kohati pingutab üle ja teeb stink-eye'd liiga palju.

Happy B-Day, grampa!

If I die tonight at least I can say I did what I wanted to do. Tell me how 'bout you? Ehitasin liivakindluse.

Neljapäeval või Reedel näeme. Most likely reedel, sest kui ma ka tulen neljapäeval, siis ma vb ei viitsi midagi tehagi. Olen emme ja Jassuga kodus.

Teesklen hommikuti vahest magamist, et Robert ei tuleks väga palju segama. Ei õnnestu eriti.

Otsustasin ära. Pro-choice. Sest valik on ka see, et sa saad lapse ja armastad teda.

Kui mul sind ei ole, kas siis olen kõigi oma? Kindlasti mitte. Siis olen iseenda oma ja naudin iga hetke sellest... Oh, wait. That's what I'm doing right now!

Kustutasin reidikirju. Avastasin sünkari oma:
"You´re a special snowflake, they say.

Palju õnne sünnipäevaks Merilyn c( :" Kergelt mööda tüüp. :D Ma ei tea, kes ta on. :D

Üpris mitu lampi kirja sisuga "vv?" Wtf? :D
Kaks ühesugust ahelkirja. Yawn.
Üks: "hello can you weet me" HAhahaha!! :D
Aa. Ups. Kolm ühesugust ahelkirja.
Ja kuna tegu on reidiga, siis õigekiri kriitikat ei kannata.

Lauri tahab mind tuttu laulda. Homme ehk räägin midagi põnevamalt ja pikemalt. Who am I kidding? Põnevamalt? Pikemalt ehk vb, aga põnevamalt? Jeesh. See oli mu elu kõige põnevam post.

Ps, Soph. Inimesed saavad tegelt Ekspressilt raha oma blogide eest. Aga neil on sellised blogid, mida mina isegi mitte lugeda ei viitsi. Ntx:"Masuaeg tapab, sest et intressimäär ja tulumaks ja kapital ja sada teist keerulist sõna, mida keegi nkn ei loe mis nkn kedagi ei koti. Tulumaksumäär, astmeline tulumaks, majandussurutis, majanduskriis." Ma ei suudaks sellist blogi pidada. Sellist ka mitte:" Tõusin täna hommikul kell pool kaheksa ja siis sügasin oma kätt. Küünarnukist veidi ülevamalt. Ja siis tõusin üles, ringutasin ja tegin 15 sammu vetsuni." Wtf nagu? KEDA KOTIB? Vabandused võileivabloginike ees.

Ostaks omale Hannah Montana päeviku ja HSM pinali? Who's awesome now?

Mul on kohvris pudipõll. Siis ma saan normaalselt süüa ja ei mäkerda enda riideid täis.

Virvele mõtlesin täna. Mis raamatut ma talle jutustan? Arvatavasti NM... Paras talle, kui ta midag aru ei saa! Muahahaha! Või võtaks siiski DH? Dilemma. DH oleks selles suhtes parem, et see on segasem seletada ja palju sürrim. Kuigi... Kas võlurid/libahundid/sheipshifterid/vampiirid ei kuulu ühte ja samasse sürri kategooriasse? Kuidas kategooriasse üldse kirjutatakse?

Kuningas on surnud. Elagu kuningas! See on loll reklaam. Lihtsalt loll. Kuidas saab keegi elada, kui ta surnud on? Teine loll reklaam on H&S reklaam. "Musi mis juhtus. Kus mu auto on?" "Järve jäi?" "Mis mõttes järve? Ma olen nii kuri, et ma lähen vannituppa ja naeratan shampooni pudelile, pesen pead, saan sellest kaifi, siis tulen tagasi. Tead... See märg T-särk tõesti sobib sulle." Kolmas ja neljas reklaam on üpris samad. Ühes figureerib Superstaar Birgit ja teises kiilakas Rivo. Kas annab ühte veel Dormeo Orthopedicumat reklaami teha? Arvatavasti mitte. Isegi Dormeo Orthopedicu reklaam ei ole nii Dormeo Orthopedic, kui Superstaari-Birgit ja Kiilakas-Rivo. Ahjaa. Viiendaks lolliks reklaamiks on "Siuhh! Hinnalõige!" Wtf? Keegi andekas mõtles välja "tudish! piip!" ja sa arvad, et sinu "siuhh! Hinnalõige!" on parem või sama hea? Dream on, sucker! Hale feil oled! Täpselt nagu mina praegu. Vaatasin, et miks hüüumärki ei tule. Siis sain aru, et see asi, mis vilgub... Ma ei tea selle asja nime... See oli igaljuhul lingi kohapeal. Ja seal oli paar [loe: sada] hüüumärki. Rohkem hetkel reklaamide kallal ei vingu. Kuigi mainiks Bonuxi, Tide'i ja Schauma reklaamid. Ei peatu pikemalt. Niigi pikalt juba.

Mis kasu on mul kanakoibadest homme, kui ma tahan neid täna? Go figure!

Vähemalt olen peaaegu tund aega oma blogile pühendanud. Nagu tavaliselt saab ta liiga palju tähelepanu. Vastik ärahellitatud jõmpsikas! Titt alles! Aasta ja kahekuune võiks alles moka maas hoida.

Robert arvab, et kell käib parema käe peal. Igakord, kui keegi midagi kellast räägib, siis ta vaatab oma paremat rannet. Cute as hell.Oh, wait. Cuter.

Olen lahe: Peace out!

Miks peaks peace outima? Peace'i on väga vaja! Ärme outi peace'i!

Peace in! [Who's cool now?]

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

tsauka :D
lahe blog
5 punkti
tule
juba
koju
tänks
tsau

-Merilyn ütles ...

Tšau. :D
Tänks. :D
Sulle ka.
Varsti
tulen
koju
ja
siis
lähen
jäle
minema.
Tšau.

 

Blog Template by BloggerCandy.com