neljapäev, 27. august 2009

Pole võitmine tähtis vaid tähtis on sõit.

Astusime Sophiega kooliuksest sisse. Kool haiseb. Kooli järgi.

Cätlini blogist üks kena vidjo:


Ha-ha-haa. :D Ma naersin tegelt ka. :D

Maarja küsis mis ma teen. Ütlesin, et blogin. Ütles, et ma olen hullult sõltuvuses sellest. No ei usu! :D

Vahel ma tahaks sind perse saata. Aga siis ma ikka ei tee seda. Ma ei ole selline inimene lihtsalt. Ma ei saada inimesi niisama perse... No... Oot... Villu saatsin eile perse üpris niisama... Ma vist ikka olen selline inimene.

Rawr.

Mõtlesin ükskord [Muarustkaa!] et võiks panna erinevate mõtete vahele pildid. Siis mõtlesin, et niipalju ma küll pilte ei viitsi otsida, et saaks erinevad pildid panna erineva mõtte vahele. Sest post läheks üpris pikaks ja päris mõtetuks, kui iga lõigu vahel oleks pilt. Ma kordan ennast.

Pean uue rulli kilet ostma... Mis siis, et üks on täiesti kasutamata. Ma tean, et mul läheb seda palju.

Positiivne asi õpikute juures on see, et suured on aint inka ja prantsa.

How did you get here under my skin?

Caroli BDG sai valmis. Vist... Ma loodan...

Kuidas mul vahel õnnestub mõmmi voodist meetri kaugusele visata ja tekk voodist alla ajada? Ma ei mõista seda...

Ma avastasin, et mul on blogiparasiitsõnad. Igas postis on mingi sõna või väljend, mida ma kasutan kuidagi... Rohkem, kui teisi. Selles Twilighti postis oli selleks "Ma ei mõista."

Sophiega lähen linnapeale.

Tegelt peaks hakkama õpikuid paberdama. Lovely as hell.

Kool haises. Ma mõistan, et ma mainisin seda juba posti alguses. Mainin veel. Kool haiseb.

Sain endale selle laulu, mida ma juba mõnda aega tahan. Aga mitte kunagi ei tõmba.

Rebeka just lubas mulle, et ta hakkab ajalugu õppima. :D

Ma tean, et terve mu blogi on seda täis blaa-blaa-blaa! Aga! Kui ma Birgiti juurest üks hommik koju tulin, siis spordika ees istusid mingid kaks poissi ja üks tüdruk. Läksin mööda, siis tüdruk ütles:"Nii lahe, rohelised teksad. Oleks kollased..." Ja siis ma enam ei kuulnud. A ma mõtlesin, et läheks ja ütleks, et ma tahtsin kollaseid, aga siis neid ei olnud enam kuskil. :D

Parim lause Madame Bovary'st: Charles'i jutt oli lame nagu kõnnitee. :D Peaks kasutama hakkama seda väljendit, sest et ma tean inimesi, kelle jutt on sama lame nagu kõnnitee.

Tahtsin midagi öelda, aga ma ei valmista sulle seda rõõmu.

Ma arvan, et ega mul midagi muud ei olegi öelda... Vist... Jap. Jääb nii.

Ei.

Ma armastan piima.
Ja leiba.
Ja Chuck Norrist.

Edit. (:

OU MAI GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=OU61zxhPT1g

VÕIB MA ÜTLEN OUMAIGAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

OMG INDEEED
MA
LÄHEN
HULLLLUUUUKSSS
AAAA
MIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

-Merilyn ütles ...

:D:D See oli ja päris naljakas. :D Ma ei saand midagi aru. :D
On onju! NIIIII AWESOME!

MA TEAN!
See on nii OMG, et see on juba OOMMGG!!!
Ma nii ootan juba...
Nii hullult ootan.
Enam ei jaksa oodata.
Pekki 83 päeva veel.

 

Blog Template by BloggerCandy.com