teisipäev, 4. august 2009

Knoc-knock!

Jessas. Vaatasin oma blogi. Nagu ma ikka vaatan kõigepealt, kas keegi on kommenteerinud ja nii. Ja siis ma vaatasin, et mulle vaatab vastu Zac Efron... Mõtlesin, et peaks lõpetama jubedate piltide lisamise oma blogisse. I might have nightmares.

Miks mulle Soomes meeldib? Siin on igal pool mootorrattad. Mine, me Robertiga oleme siis äksis.

Täna süüa tehes, tükeldasin kurke, mõtlesin Harry Potteri peale. Üks asi viis teise juurde ja siis mulle tuli meelde, kuidas ma vaatasin kodus kunagi Emma Watsoni quick ten'i. Vms. Seal talt küsiti, et kumma ta valiks kas Desperaux või Dumbledore. Ta vastas Desperaux. Lugesin hiljem alt kommentaare. Paljud vigisesid, et miks Desperaux, mitte Dumbledore. Ja mina mõtlesin, et oleks neile vastama pidand:"Maybe beacuse Dumbledore is old, wrinkly and gay!" Gosh. Selles suhtes, et kumma te valiksite?:või
?
Ma võtaks hiirekese. Sest et milleks mulle surnud, vana, krimpsus gei?

Eilse Twilighti doosi sain kätte, kui me Maretiga läksime S Marketis ühte vidjo poodi ja seal oli Twilighti DvD. Arvake ära, kes hyperventilate'ima hakkas?

Lugesin Areeni. Ekspressi lisa. Seal keegi Jakob Karu peab oma blogi. Mõtlesin, et ehk ma isegi viitsiks lugeda ta blogi. Avasin selle... Tüüpilised pikad postid, mis ei ole pikaks tehtud nii, nagu mina seda teen vaid lihtsalt täis kirjutatud. Ei viitsind lugeda ausalt öeldes. [kui kedagi huvitab, siis jakobkaru.blogspot.com]

Ma ei ütle praefu rohkem midagi, sest muidu venib post pikaks nagu alati ja keegi ei viitsi lugeda. Eile näiteks pidi post palju varem ära lõppema. Ma ei mäleta kahjuks ainult, millal... Oot... Ma vaatan... Ps, Soph pidi olema viimane, a peale seda tuleb kümme mõtet veel. Jeesh. Tuleks mul laivis ka nii palju erinevaid mõtteid pähe.

I miss my Jacob Pillow... ):
Oeh...

Päeval oli mul vist midagi Sophiele ka öelda...

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com